lakonia365.gr
ΔΙΕΘΝΗΕΛΛΑΔΑΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στρατηγικές Δράσεις Εξωστρέφειας και Προβολής του Τουρισμού στην Πελοπόννησο για το Β’ Εξάμηνο 2025

Κοινοποίηση

Επικαιροποιημένο Πρόγραμμα Εκθέσεων και Δράσεων Εξωστρέφειας της Περιφέρειας Πελοποννήσου

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου ανακοινώνει ένα δυναμικό και επικαιροποιημένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει τη συμμετοχή της σε επιλεγμένες τουριστικές εκθέσεις και δράσεις δικτύωσης έως το τέλος του 2025. Αυτό το πρόγραμμα είναι μέρος της στρατηγικής που στοχεύει στην ανάδειξη της Πελοποννήσου ως προορισμού αυθεντικών εμπειριών, με έμφαση στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε αγοράς.

Κεντρικός στόχος της στρατηγικής είναι η ενεργή συμμετοχή των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου και των λοιπών εμπλεκόμενων φορέων. Η Περιφέρεια έχει δεσμευτεί να τους ενημερώνει εγκαίρως, επιτρέποντάς τους να προγραμματίσουν επαρκώς τη συμμετοχή τους και να συμβάλουν σε μία καλά συντονισμένη εκπροσώπηση του brand «Πελοπόννησος».

Για κάθε εκδήλωση ή δράση, θα εκδίδεται αναλυτική ενημέρωση και ανοικτή πρόσκληση προς συμμετοχή το αργότερο δύο μήνες πριν από την αρχή της διοργάνωσης. Η οριστικοποίηση των συμμετοχών θα πραγματοποιείται έναν μήνα πριν, για να διασφαλιστεί ο απαραίτητος συντονισμός σε επίπεδο περιεχομένων, μηνυμάτων και επαφών B2B. Επίσης, θα διοργανώνεται ειδικό workshop προετοιμασίας για τους συμμετέχοντες, ώστε να επιτευχθεί κοινός προγραμματισμός και ενίσχυση της συλλογικής παρουσίας της Πελοποννήσου.

Η επιλογή των εκθεσιακών διοργανώσεων βασίζεται σε συγκεντρωτικά στοιχεία, όπως οι αφίξεις, υφιστάμενες και νέες συνδέσεις, θεματική συνάφεια και οι τρέχουσες τάσεις των επιλεγμένων αγορών-στόχων. Η Περιφέρεια διατηρεί στενή συνεργασία με τον ΕΟΤ και τα γραφεία του εξωτερικού, προκειμένου να εξασφαλίσει τη χαρτογράφηση των αγορών και να υποστηρίξει ή να συνδιοργανώσει επιλεγμένες δράσεις προβολής.

Προγραμματισμένες Εκθέσεις και Δράσεις για το 2025

Ακολουθεί ο αναλυτικός πίνακας με τις προγραμματισμένες εκθέσεις και δράσεις εξωστρέφειας της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το β’ εξάμηνο του 2025:

Ημερολόγιο Εκθέσεων & Δράσεων 2025

Μήνας Διοργάνωση / Έκθεση Τοποθεσία Ημερομηνίες
Σεπτέμβριος TBEX Europe Donegal, Ιρλανδία 9–12/09
  IFTM – Top Resa Παρίσι, Γαλλία 23–25/09
Οκτώβριος Tourism Open Days Βιέννη, Αυστρία 16/10
  Greek Tourism Workshop Χάγη, Ολλανδία 30/10
Νοέμβριος WTM London Λονδίνο, Ην. Βασίλειο 4–6/11
  Greek Tourism Workshop Τορόντο & Μόντρεαλ, Καναδάς 10-12/11
  Philoxenia Θεσσαλονίκη, Ελλάδα 14–16/11
  ITTF Warsaw Βαρσοβία, Πολωνία 20–22/11
  Travel News Market Στοκχόλμη, Σουηδία 27/11
Δεκέμβριος AIT 2025 Αθήνα, Ελλάδα 8–10/12

Η συμμετοχή της Περιφέρειας Πελοποννήσου στο TBEX Europe στην Ιρλανδία είναι συνέχεια της ψηφιακής καμπάνιας “My Peloponnese Vibe” και εισάγεται στο συνολικό σχεδιασμό προώθησης της Πελοποννήσου στην παγκόσμια κοινότητα των δημιουργών περιεχομένου. Η IFTM – Top Resa στο Παρίσι διατηρεί τη θέση της ως μία από τις πιο σημαντικές επαγγελματικές διοργανώσεις στην Ευρώπη, με τη Γαλλία να κατατάσσεται ανάμεσα στις κορυφαίες αγορές για την Πελοπόννησο. Οι ευκαιρίες που προκύπτουν από τις διοργανώσεις στην Ολλανδία και την Αυστρία εκμεταλλεύονται τη σταθερή ροή ταξιδιωτών από την Κεντρική Ευρώπη.

Η WTM London αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του προγράμματος της Περιφέρειας, ενώ για πρώτη φορά σχεδιάζεται προσέγγιση του καναδικού κοινού μέσω του Greek Tourism Workshop που θα διεξαχθεί σε Τορόντο και Μόντρεαλ. Οι αυξανόμενες απευθείας πτήσεις από Τορόντο προς Αθήνα προσφέρουν νέες προοπτικές για την Πελοπόννησο. Σημαντική είναι επίσης η Philoxenia στη Θεσσαλονίκη, μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις στην Ελλάδα, η οποία διευκολύνει τη στοχευμένη δικτύωση με την εγχώρια και εξωτερική αγορά.

Εγγραφή στο Visit Peloponnese Connect

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου προσκαλεί τους επαγγελματίες του τουρισμού, παραγωγούς και επιχειρήσεις να εγγραφούν στην πλατφόρμα Visit Peloponnese Connect, το κεντρικό εργαλείο συνεργασίας στο νέο τουριστικό οικοσύστημα της Πελοποννήσου.

Μέσω της διαδικτυακής φόρμας συμμετοχής, παρέχεται η δυνατότητα:

  • άμεσης ενημέρωσης για δράσεις προβολής,
  • συμμετοχής σε ταξίδια γνωριμίας, θεματικά εργαστήρια και εκθέσεις,
  • δικτύωσης με άλλους επαγγελματίες και φορείς,
  • συμμετοχής σε νέες στρατηγικές και προγράμματα που ενισχύουν τον ρόλο των τοπικών κοινωνιών στον τουρισμό.

Όπως δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Θάνος Μιχέλογγονας:

«Η Πελοπόννησος δεν είναι απλώς ένας προορισμός. Είναι ένας ζωντανός τόπος. Με την πλατφόρμα Visit Peloponnese Connect και το νέο place brand που θα υλοποιηθεί σύντομα, προχωρούμε σε μία νέα εποχή συντονισμού και συνεργασίας. Σκοπός μας είναι να δημιουργήσουμε, μέσω κοινών δράσεων, δίκτυα και γόνιμο διάλογο με τους ανθρώπους του τουρισμού, έναν μηχανισμό διαχείρισης και προώθησης του προορισμού, τον DMMO Visit Peloponnese. Αυτός ο οργανισμός θα δώσει φωνή και ρόλο σε όλους: παραγωγούς, επαγγελματίες, πολιτιστικούς φορείς και τοπικές κοινωνίες. Η Πελοπόννησος είναι κάτι παραπάνω από μια γεωγραφική περιοχή. Είναι ο τόπος όπου το αδύνατο γίνεται δυνατό – ένας τόπος που ξέρει να ξεκινά ξανά και να εμπνέει.»

Για εγγραφή και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την πλατφόρμα Visit Peloponnese Connect.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η συμμετοχή του ertnews.gr στην 24ωρη απεργία της ΠΟΕΣΥ: Διεκδικούμε αξιοπρεπείς μισθούς και συλλογικές συμβάσεις εργασίας

Εντοπισμός Ναρκών στη Θάλασσα της Νεάπολης Βοιών: Προειδοποίηση για τους Αλιείς

Συζήτηση για τα Πνευματικά Δικαιώματα: Ο Βασίλης Αθανασιάδης Φέρνει Στο Πανόραμα Νέες Προτάσεις στο Επιμελητήριο Βοιωτίας